Συχνές Ερωτήσεις & Απαντήσεις

ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΟΦΕΛΗ

Το kalitimi.shop είναι ένα πραγματικό εργαλείο πωλήσεων και οφελεί σημαντικά τα on-line καταστήματα γιατί δημιουργεί:
· πρόσθετους συνδέσμους προς το κατάστημά τους.
· πρόσθετη on-line παρουσία για τα εκπτωτικά τους προϊόντα.
· ενδυναμώνει την φήμη του on-line καταστήματος.

Το kalitimi.shop είναι ιδανική λύση on-line εμπορίου για τα καταστήματα και τις επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν δικά τους ηλεκτρονικά καταστήματα γιατί με ένα εξαιρετικά χαμηλό ετήσιο κόστος συνδρομής των 29,90€ (από 140€) μπορούν να έχουν ένα πλήρες κατάστημα!

Το kalitimi.shop προωθεί το σύνολο των προσφορών όλου του καταστήματος κυρίως στα κοινωνικά δίκτυα instagram, facebook & twitter, σε on-line ΜΜΕ με εμφανή banners και μέσω διαφημιστικών καταχωρήσεων στη Google.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ & ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη εμπορική εφαρμογή μέσω της οποίας έχετε πλήρη έλεγχο των στοιχείων του καταστήματός σας, των προϊόντων σας και των πληρωμών σας καθώς και πλήρη στατιστικά στοιχεία των πωλήσεών σας! Μέσω της εμπορικής εφαρμογής, μπορείτε να δημοσιεύεται προϊόντα, να κάνετε τις όποιες αλλαγές θέλετε οποτεδήποτε, να διαχειρίζεστε τις παραγγελίες σας, να επικοινωνείτε με τους αγοραστές σας, να παρακολουθείτε τις πωλήσεις σας!

Μπορείτε να δημοσιεύσετε έως και 360 προϊόντα με έκπτωση το χρόνο! Μπορείτε να τα δημοσιεύσετε σταδιακά όποτε το θέλετε ή και όλα μαζί αρκεί κάθε προϊόν σας που είναι σε πώληση να παρέχει έκπτωση στο ποσοστό που εσείς επιθυμείτεμε βάση το εμπορικό σας συμφέρον.

Η δημοσίευση των προϊόντων γίνεται εύκολα με λίγες κινήσεις! Μέσω της απλής φόρμας προσθήκης προϊόντος που θα βρείτε στην εμπορική εφαρμογή, συμπληρώνετε τα πεδία που σας ενδιαφέρουν, όπως: τίτλος προϊόντος, ανέβασμα έως και 5 φωτογραφιών, σύντομη ή και αναλυτική περιγραφή του προϊόντος, την κανονική του τιμή με φπα, την εκπτωτική του τιμή με φπα, τους όρους και προϋποθέσεις πώλης του προϊόντος (εάν το κρίνετε σκόπιμο). Πατώντας «αποστολή», το προϊόν σας βρίσκεται άμεσα on-line προς πώληση.

Εύκολα και άμεσα από την λίστα προϊόντων σας! Βρίσκετε το προϊόν που θέλετε ν’ αλλάξετε, ανοίγετε την φόρμα επεξεργασίας του, διορθώνετε όποιο σημείο θέλετε (τίτλος, φωτογραφικό υλικό, περιγραφές, χρώματα, μεγέθη, τύπο προϊόντος, κανονική & εκπτωτική τιμή) και το επαναδημοσιεύετε. Το προϊόν σας θα είναι αυτόματα διαθέσιμο προς πώληση εντός 2 ωρών περίπου.

Οι ιδιότητες ενός προϊόντος όπως για παράδειγμα: το χρώμα, το μέγεθος, το υλικό και διαστάσεις όγκου μπορούν να επηρεάζουν ή και όχι την τιμή του προϊόντος. Μέσω της φόρμας προσθήκης προϊόντος μπορείτε να δηλώνετε όποια ιδιότητα αφορά στο κάθε προϊόν σας ξεχωριστά και να δηλώνετε διαφορετικές τιμές καί για κάθε ιδιότητα!

Η εμπορική εφαρμογή σας επιτρέπει να μεταφορτώνετε έως και 5 φωτογραφίες ανά προϊόν από το κινητό σας τηλέφωνο ή άλλη συσκευή που χρησιμοποιείτε με μία κίνηση! Θα πρέπει να θυμάστε πως οι φωτογραφίες σας θα πρέπει να έχουν διάσταση τουλάχιστον 1200 pixels Χ 1200 pixels, να είναι όσο πιο ξεκάθαρη και επαγγελματική γίνεται ώστε η οπτική της να διευκολύνει την πώληση!

Ένα προϊόν που σέβεται τον πελάτη καλό θα είναι να περιέχει έστω μία περιγραφή η οποία:
· θ’ αποτελείται από τουλάχιστον 300 με 320 λέξεις.
· να είναι γραμμένη σε σωστή ελληνική γλώσσα.
· να μην περιέχει ορθογραφικά λάθη.
· είναι χωρισμένη σε μικρές προτάσεις ώστε να διευκολύνεται η ανάγνωσή της.
· να μην είναι γραμμένη με κεφαλαία γράμματα!

Δεν υπάρχει περιορισμός στα ποσοστά εκπτώσεων! Σας προτείνουμε οι εκπτώσεις σας να είναι οι καλύτερες δυνατές, έτσι ώστε ούτε εσείς να ζημιώνεστε οικονομικά αλλά και ο πελάτης σας να μένει ικανοποιημένος!

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ - ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΠΛΗΡΩΜΕΣ

Λαμβάνετε άμεση ειδοποίηση μέσω email για την κάθε παραγγελία ξεχωριστά! Για να την διαχειριστείτε, θα πρέπει να μπαίνετε στην εμπορική σας εφαρμογή και να την θέσετε ως: υπο έγκριση, υπό εκτέλεση, υπό διαδικασία αποστολής, ολοκληρωμένη, κτλ. Δεν χρειάζεται να επικοινωνείτε με τον πελάτη σας για κάθε σας κίνηση, αφού ο ίδιος λαμβάνει αυτόματα ειδοποίηση μέσω email για κάθε κίνηση της παραγγελίας του.

Ο πελάτης στο kalitimi.shop μπορεί να κάνει τις αγορές του με δύο τρόπους: μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό IBAN και μέσω της υπηρεσίας PAYPAL.

1. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΙΒΑΝ. Ο αγοραστής ολοκληρώνει την αγορά του στο κατάστημά σας  και λαμβάνετε την σχετική ειδοποίηση. Αν δείτε ότι έχει επιλέξει τον τρόπο κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε θα πρέπει να περιμένετε να δείτε τα χρήματά σας στον τραπεζικό σας λογαριασμό ώστε να εκτελέσετε την παραγγελία. Σε κάθε τέτοια περίπτωση, εάν τα χρήματά σας δεν βρίσκονται στον λογαριασμό σας εντός 7 ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας σας, τότε η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα από το kalitimi.shop.

2. ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ PAYPAL. Εάν ο αγοραστής επέλεξε τη πληρωμή μέσω της υπηρεσίας PayPal τότε τα χρήματά σας θα εμφανιστούν άμεσα στον λογαριασμό σας στο Paypal και μπορείτε να εκτελέσετε την παραγγελία.

Το kalitimi.shop επιτρέπει στον αγοραστή να παραλάβει τις παραγγελίες του με τρείς τρόπους:

1. Ο πελάτης κανονίζει την μεταφορά. Μπορεί να στείλει ο ίδιος εταιρεία courier για παραλαβή των προϊόντων από το κατάστημά σας και άρα η παραγγελία που θα λάβετε προς εκτέλεση δεν θα περιέχει το κόστος μεταφοράς των προϊόντων.

2. Αντικαταβολή. Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξε την μέθοδο της αντικαταβολής, οπότε το κόστος μεταφοράς της παραγγελίας που θα λάβετε προς εκτέλεση θα περιέχει καί το κόστος της μεταφοράς.

3. Συννενόηση μετά την αγορά. Ο αγοραστής, ανάλογα με το είδος του εμπορεύματος μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας για την διευθέτηση της αποστολής του και άρα η παραγγελία που θα λάβετε προς εκτέλεση δεν θα περιέχει το κόστος μεταφοράς.

Σημείωση: Το kalitimi.shop θα είναι συμβουλευτικά δίπλα σας αλλά και στον πελάτη για κάθε πρόβλημα που θα παρουσιαστεί σχετικά κατά τις μεταφορές των προϊόντων. Τα έξοδα αποστολής βρύνουν τον τελικό πελάτη και τα έξοδα που προκύπτουν για τυχόν αλλαγές προϊόντων βαρύνουν εσας ή τον τελικό πελάτη με βάση τους όρους & τις προϋποθέσεις που έχετε θέσει στο κατάστημά σας ή σε κάθε προϊόν ξεχωριστά!

Η πολιτική αλλαγών και επιστροφών αφορά κυρίως σε δικές σας διαδικασίες, πρακτικές, όρους και προϋποθέσεις πώλησης και σας προτείνουμε κάθε φορά που μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο, να συνομιλείτε με τον τελικό σας πελάτη.